Hogeschool Utrecht (HU)

GRAFISCH ONTWERP
Hogeschool Utrecht (HU)

‘The Behavioural Lenses’ is een complete toolbox die designers en multidisciplinaire teams scherper zicht geeft op het gedrag van de doelgroep bij het ontwerpen. De verschillende ‘lenzen’ geven onder meer inzicht in wat de motivatie van de doelgroep is en hoe je het gedrag kunt beïnvloeden.

De toolbox bestaat uit meerdere tools, zoals; poster, waaier, boekje (Ontwerpen voor gedragsverandering) en het gedragsmodel (Persuasive by Design). Al deze elementen zijn in een handzame doos opgenomen. De toolbox is te bestellen en wordt gebruikt met workshops en trainingen. De totale vormgeving van het Logo ‘The Behavioural Lenses’, de infographics, waaiersysteem, poster en de omdoos is vormgegeven door inHuisstijl.

Category

GRAFISCH ONTWERP, Lesmateriaal

Deze website gebruikt cookies. Hierdoor kan de website optimaal blijven werken en kan het gebruik van de website (anoniem) geanalyseerd worden. Door op "Accepteer" te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Bekijk onze Cookieverklaring.

Cookie settings

Below you can choose which kind of cookies you allow on this website. Click on the "Save cookie settings" button to apply your choice.

FunctionalOur website uses functional cookies. These cookies are necessary to let our website work.

AnalyticalOur website uses analytical cookies to make it possible to analyze our website and optimize for the purpose of a.o. the usability.

Social mediaOur website places social media cookies to show you 3rd party content like YouTube and FaceBook. These cookies may track your personal data.

AdvertisingOur website places advertising cookies to show you 3rd party advertisements based on your interests. These cookies may track your personal data.

OtherOur website places 3rd party cookies from other 3rd party services which aren't Analytical, Social media or Advertising.