Hoe krijg je positieve aandacht van jouw doelgroep

Nou, dit is inmiddels mijn ervaring;


Richt je niet op heel de wereld

Vraag je steeds weer af wie behoefte heeft aan jouw aanbod en wie uiteindelijk jouw factuur gaat betalen. 

 

Wat je geeft krijg je terug

Deel je kennis en geef interessante informatie (weg) waar je doelgroep iets aan heeft. 

 

Laat je “ware gezicht” zien

Social media is een eenvoudige online kennismaking. Maar je moet wel “waar kunnen maken” wat je laat zien.

 

Zet de ander in het zonnetje

Spreek oprecht jouw waardering uit naar jouw opdrachtgevers. Laat zien wat je samen gemaakt hebt. 

 

Geef interesse de aandacht 

Laat merken dat je delen en lezen enorm kunt waarderen, want daarmee geef je de schouderklopjes aan de juiste persoon en dit is de beste reclame die je maar kunt hebben.

 

Kom in actie en blijf actief

Vertrouw er maar op dat het uiteindelijk zijn vruchten afwerpt, wanneer je met regelmaat jezelf positief zichtbaar maakt.

 

Raak de juiste snaar

Zorg dat de uitstraling naar buiten klopt, dat je laat zien wat jouw missie is en wat je in huis hebt.

Spreek de lezer persoonlijk aan met tekst en beeld die raakt en opvalt.

 

Is dit niet jouw ding, dan kan ik je hierbij helpen.

Deze website gebruikt cookies. Hierdoor kan de website optimaal blijven werken en kan het gebruik van de website (anoniem) geanalyseerd worden. Door op "Accepteer" te klikken ga je akkoord met het plaatsen van deze cookies. Bekijk onze Cookieverklaring.